Pereiti prie turinio Į pradžią / Naujos knygos / Prasminga diena su maža juoda knygute. Robin Sharma

Prasminga diena su maža juoda knygute. Robin Sharma

prasminga diena su maza juoda knygute

SVAJOK. IŠDRĮSK.
VADOVAUK. MOKYKIS.
MEISTRIŠKAI KURK.
TOBULAI GAMINK.
NESILIAUK. OPTIMIZUOK.
ĮKVĖPK. DARYK ĮTAKĄ.
LAIMĖK. KARTOK PERGALES.
VERŽKIS. ILSĖKIS.
MYLĖK. GYVENK.

Nepaprasta, nuostabus gyvenimas daugiau nėra skirta tik nedideliam būreliui išrinktųjų.

Išstudijuokite sėkmės lydimų žmonių mąstyseną, perimkite herojų ritualus ir įpročius ir jūsų gyvenime prasidės nepaprastos permainos.

Robinas Sharma yra vienas iš didžiųjų lyderiavimo mokytojų. Šioje knygoje “Prasminga diena“ jis dalijasi nuostabiomis įžvalgomis, kurios jau padėjo daugybei žmonių tapti legendomis ir susikurti nepaprasta gyvenimą. Jeigu norite prisijungti prie šių žmonių būrio, ši knyga „Prasminga diena“ skirta kaip tik jums!

KAS YRA LYDERIAVIMAS
Lyderiavimas neturi nieko bendro su titulu, kuris užrašytas jūsų vizitinėje kortelėje, ar su jūsų biuro dydžiu. Lyderiavimas taip pat nėra jūsų uždirbamų pinigų kiekis ar drabužiai, kuriuos dėvite. Lyderiavimas — tai filosofija. Tai — požiūris ir proto būsena. Lyderiai galime būti mes visi. Štai pavyzdys. Aš daug keliauju, todėl man vis atsiranda problemų su lagaminais. Kai prieš kelis mėnesius viešėjau Rusijoje (būtinai dar šiame gyvenime aplankykite Sankt Peterburgą!), sulūžo mano lagamino rankena. Atskridęs Kanadą, Torontą, atidaviau lagaminą taisyti Evex kompanijai, kuri prekiauja lagaminais ir juos taiso, jeigu prireikia. Lagaminą iš manęs priėmė labai malonus jaunuolis. Po kelių dienų tas daiktas jau buvo sutaisytas. Bet prieš savaitę, kai buvau Niujorke, lagamino rankena sulūžo vėl. Grižęs Kanadą, atidaviau lagaminą taisyti kitą Evex priėmimo punktą. Buvau susitaikęs su mintimi, kad už remontą reikės mokėti dar kartą. Dauguma kompanijų su savo klientais elgiasi būtent taip: jeigu neturi išsaugojęs ankstesnio remonto čekio, mokėk iš naujo (o aš čekio neturėjau). Bet, kaip pasirodė, Evex kompanija yra kitokia. Jos vadovai puikiai supranta, kad jei negerbs savo klientų, jų verslas ims strigti. Kai paaiškinau jaunai priėmėjai, kad lagaminas jau vieną kartą buvo remontuotas, ji tik atsiprašė už man kilusią problemą ir pasakė: „Sutaisysime per tris dienas. Ir, žinoma, padarysime tą nemokamai.“ Jokios biurokratijos, jokių ginčų, jokių problemų — tik nuostabus aptarnavimas ir plati šypsena! Jauna moteris, kuri priėmė mano užsakymą, buvo tikra lyderė. Ji labai greitai suprato problemos esmę, prisiėmė asmeninę atsakomybę, padarė tinkamą sprendimą ir nepaprastai sužavėjo klientą. Ką jūs šiandieną padarysite, kad taptumėte lyderiais, kokiems jums lemta būti?

Daugiau naujų knygų