Pereiti prie turinio Į pradžią / Naujos knygos / Kaip nori. Jude Deveraux

Reklama: tarp klasikos ir modernumo. Bronislovas Čereška, Darius Jokubauskas, Almas Rupšlaukis

reklama

Mokomojoje knygoje „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos istorija ir teorija, analizuojamos reklamos priemonių ir kampanijų efektyvumas, poveikis vartotojui, pateikiami praktiniai pavydžiai ir užduotys. Kadangi reklamos rinka yra labai didamiška, leidinyje apžvelgiamos ne tik tradicinės (klasikinės), bet ir moderniosios reklamos priemonės. Tai padiktavo ir naujosios knygos pavadinimą.

Knygą sudaro 2 dalys: pirmoje dalyje apžvelgiamos tradicinės (klasikinės) reklamos priemonės, antrojoje – moderniosios.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ skaitytojai – reklamos agentūrų bei įmonių rinkodaros ir reklamos skyriaus specialistai, smulkių ar vidutinių įmonių vadovai, mokymo įstaigų studentai. Leidinys taip pat pravers norintiems pagilinti ir pritaikyti žinias reklamos ir rinkodaros srityje.

Knygos „REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo“ autoriai – mokslininkai, pedagogai ir marketingo praktikai – doc. B. Čereška, A. Rupšlaukis (LIMA narys), D. Jokubauskas. Autoriai išleido ir pirmąsias mokomąsias knygas reklamos tematika Lietuvoje: „Reklama ir jos poveikis vartotojui“, „Reklama: teorija ir praktika. Pastaroji buvo viena perkamiausių 2004 m. mokomųjų knygų Lietuvoje.

Knygos priedas – aiškinamasis reklamos ir viešųjų ryšių terminų žodynas.

Daugiau naujų knygų